onsdag 25 februari 2009

Hangin out of my pants.

"du vill vara kär men kan inte bli det. att göra så man mår dåligt kan få en att känna att man är kär, men olyckligt. men man mår i själva verket bara dåligt.
i brist på andra känslor".

Alltså jag fick nästintill en aha-upplevelse. Fastän det är så himla självklart slog det in när J sa det rakt upp i ansiktet.. eller alltså, himla självklart kanske inte. Men visst kan det stämma ganska bra in, tror du det Bill?

Tor: Hejdå lönen. Simma och börja "ta tag i mitt liv" för tredje gången den här veckan.
Fre: Nöjesguiden. Jag hoppas mitt jobbs ägares dotter är där för då kan hon inte vara en bortskämd skitunge som hon vanligtvis är, då ska jag tänka "oj, är du trettio år och patetisk" och liksom visa det med min blick och mina moves. Mer vågar jag inte helt ärligt, jag hoppas inte det i alla fall. Sen hoppas jag att ingen på mitt jobb läser det här förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar